« برسد به دست یک خسرو»

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

« برسد به دست یک خسرو»

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

نامه ی حامد بهداد به خسرو شکیبایی...

 

   

الوداع عزیز جان، نفس جان، عمو جان، الوداع خسرو جان.  

الهی چشم های تو مهربان و صدات آسمان و روانت جهان و پران بود و کی وقت انفصال بود. دست های تو عاشق بود و خود عاشقی کجا آسان بود.  

ای پادشاه نرمش در این نمایش نامردمی. ای هامون، ای کیمیا، ای نوبت عاشقی. رها، رها، رها شدی. پر کشیدی و گر گرفتی همچو ققنوس، صبور و خودسوز و مومن به جاودانگی. 

 ای درد در تو جای گرفته، ای خسرو، ای قابل، ای غایت شکیبایی. آری، آری، درد بر ما نازل شد و شاخه شکست و بم سوخت و بالا می گیرم این ناله و حالا می گیرم.  

دریاب که خسرو می آید با قدم های خستگی و صدایی شکستگی. هان، با طنین صوت جبرئیل اشتباه مگیرش، آن گاه که سلام می گوید. شاید خواهد گفت؛ «حال همه ما خوب است.» اما تو باور مکن...

 

 دانلود فایل آوانمای سهراب با صدای خسرو شکیبایی

     

نظرات 11 + ارسال نظر

سلام طیبه خانم

با افتخار شما را لینک کردم.

سلامت باشی یا علی

متشکرم
...

سلام طیبه جان خواهر خوب خودم
امیدوارم حالت خوب باشد...
این روزها وقتی محبت میکنی و میگویی به من یه سر بزن من نمیدونم کدوم وبت رو میگی آبجی...
الان حساب کردم حدود چهارده روز دقیق دو هفته هست که درباره ی عمو آپ کردی ولی من نمیدونم
پست قبلی رو میگم
عمو خسرو به تو تبریک میگم به تصلای دلم...
دوست دارم خودت میدونی که گاهی اوقات باهات صحبت میکنم
از عاشق بودنت میپرسم
از عشق بازیهایت
از این که چطور با پروردگار عشق بازی کنم
این که چطور عشق به پروردگارم رو فریاد بزنم
عمو جونم هرجا باشی از این جا نمیری از این جا
از خونه ی کوچیک (تو قلب من)و قلب دیگر عاشق هایت
تو رو دوست دارم و میدونم که تو هم دلت برای ما تنگ شده نگو نه...
عاشقتم عمو جونم
یا علی...

سلام
داداش مهدی من ادرس همون وبی رو که اپش کردم و میذارم تادیگه زحمت نباشه...
البته می دونم سرتون خیلی شلوغ بود.


دلم خیلی براش تنگ شده خیلی...

ممنون از حضورت
یاعلی

آشنای یک دوست شنبه 25 آبان 1387 ساعت 03:49 ب.ظ

سلام عالی بود...
اصلا فکرش رو هم نمیکردم حامد بهداد اینقدر احساساتش رو قوی پرورش داده و تونسته تو روزهای اوج اونهارو حفظ کنه...
بازم بهت سر میزنم

سلام
بهداد هنرمند توانا و پر احساس ما ، مثل خیلی های دیگه ، عاشق عمو خسرو ست...
ممنون از حضورت
لطف میکنی بازم تشریف بیاری
در پناه حق/ یاعلی

شروین یکشنبه 26 آبان 1387 ساعت 02:19 ق.ظ http://irantv.blogsky.com/

امروز اخبار ساعت 19 کانال یک یه گزارش از فیلم مستندی که دارن راجع به این خسرو می سازن نشون داد...
مرسی از لینک دانلود.
درباره نامه کیانیان وقتی گذاشتیش (نامه اول رو) بحث می کنیم که منتشر کنی کامنت رو :)
یه چیز جالب هم پیدا کردم! نیم ساعت دیگه برو ببین!
راستی نامه منم می ذاری این جا؟ :)

سلام
در مورد نامه ی کیانیان باشه هر جور صلاح می دونی
در مورد اپت ،دانلود کردم البته راهش یه خورده طولانی بود اما بالاخره دانلود شد ...ممنونم به نظر من خیلی قشنگ بود ...
به قول خواهرم وقتی آخرش عمو خسرو می گه جای من خالی است ...جای من خالی است،جای من در زندگی خالی است ...
دل ادم می گیره ...
الان دارم گوش می دم به نظرم واقعا جالبه.
.
.
.
حتما .چرا نذارم ؟!! خیلی خوشحالم میشم اگه قابل بدونی...
به خاطر همه چی ممنون
یاعلی

امید یکشنبه 26 آبان 1387 ساعت 04:35 ب.ظ http://www.hoode.blogfa.com

سلام
دم حامد گرم
قشنگ بود
شادباشید

سلام
.
.
.
متشکرم...

امین یکشنبه 26 آبان 1387 ساعت 10:23 ب.ظ http://www.aminbti.blogfa.com

حقا که اسطوره ای را از دست دادیم

اسطوره،استاد،تکرار ناپذیر،بهترین ،رفیق صمیمی تک تک لحظه ها...
بعضی وقت ها آدم ها انقدر بزرگن که کلمه ها پیششون احساس حقارت می کنن...
ممنون از حضورت
یاعلی

سلام طیبه جان
از بابت آن اتفاق صمیمانه آرزوی سلامتی و بهروزی دارم وخوشحالم که مشکل برطرف شد.
حامد بهداد را همیشه تحسین کرده ام.چه از بابت هنرمندی وشیوه ی بازیگری ذاتی اش وهم از بابت اینکه در زمان حیات جسمانی شکیبایی عزیز نیز بارها او را مورد تفقد قرار می داد و حق شاگردی را به جا می آورد.
این متنش هم شامل آن روح عصیانی اش است و درست.
شادمان باشی نگهبان سبزی خاطرات

سلام
ممنونم به لطف خدا مثل این که تمام شد ...
حامد بهداد از نظر من اگه تو کلمه خساست به خرج ندم بهترین بازیگر مرد جونیه که الان تو ایران داره برای هموطنای خودش عاشقانه بازی می کنه
کاش قدر خودش و بدونه...
من و به خاطرتاخیرم ببخشید...
حتما میام
یاعلی

هاله دوشنبه 27 آبان 1387 ساعت 04:14 ب.ظ http://www.bazi-behdad.blogfa.com

طیبه جان...میدونی کارت خیلی کار قشنگیه!
متن حامد هم زیبا بود...دانلود هم جدید بود! مرسی! یادش بخیر آن روزهایی که خانه سبز میدیدم و عاشقانه خسروی خانه ی سبز رو نگاه می کردم!
پیشنهاد...بیا وبلاگ رو طوری آپ کن که حس کنیم خسرو شکیبایی زنده است...از خبرهای فیلمهای در نوبت اکرانش بگو...از فیلمهایی که روی پرده میاد...گفتگوهاشو بذار...نقدها...نظرها و هرچیزی که مربوط به هنرش میشه رو توی وبت بذار...به شدت منتظرم خبری از خسرو شکیبایی بخونم...فکرشو بکن...جالب نیست؟!
راستی اسم وبت رو عوض کردی...من هم اصلاح کردم!

سلام
چشم اگه خبر تازه ای به دستم برسه حتما این کار رو می کنم...
ممنون که اسم رو درست کردی
و متشکرم به خاطرت حضورت.
یا علی

صبا سه‌شنبه 28 آبان 1387 ساعت 12:37 ق.ظ http://aroose-barzakh.blogfa.com

سلام....
زیباست و انصافا شایسته تقدیر...
هم دست نوشته های تو طیبه عزیز ...هم دل نوشته ی حامد محبوب....
پاینده باشی.

سلام
تشکر
ولی تا اونجایی که من یادم میاد دستام فقط به حکم دلم مینوشت .
اما اگه دلم دست داشت خودش می نوشت.
ممنون از حضورت
یاعلی

بهاره سه‌شنبه 28 آبان 1387 ساعت 11:29 ق.ظ http://OMIDENAOMIDIHA.BLOGFA.COM

طیبه عزیزم سلام
اولین باره که وارد این وبت شدم و راستش رو بخوای کلی یکه خوردم ... یاد فیلم باغ اسرار آمیز افتادم که یه گوشه از فضای اطراف یه خونه بزرگ یک باغ پنهان بود و فقط چند تا بچه تونسته بودن پیداش کنن... احساس من هنگام ورود به این وبت احساس همون بچه ها بود وقتی واسه اولین بار وارد اون باغ شدن...... من هم عاشق عمو خسروی مهربون و شیرین و جذاب تو هستم و صدای دلنشین و چشمای پر راز و رمزش برو دوست دارم و فکر می کنم از خیلی از به اصطلاح زنده ها زنده تره و ماندنی تر.... از اینکه بهم سر می زنی و منو با لطفت شرمنده می کنی ممنونم دوست خوبم... هر جا که باشم واست دعا می کنم و امیدوارم خدا قلبهای مهربونی مثل قلب تو رو همیشه در پناه خودش حفظ کنه

سلام
ممنون از لطفت واقعا ممنون
امیدوارم لایق این همه خوبی تو باشم
در پناه خدا
یا علی

رها سه‌شنبه 5 آذر 1387 ساعت 12:40 ق.ظ http://mozhgan-raha.blogfa.com/

سلام.ممنون که به من سر زدیدو ممنون کحه من رولینک کردید.

سلام
خواهش می کنم وظیفه بود
یاعلی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد