« برسد به دست یک خسرو»

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

« برسد به دست یک خسرو»

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ساکن صحرای سکوت

  به نام خدا

  

 ساکن صحرای سکوت....  

 

مستند" ساکن صحرای سکوت"که درباره ی خسرو شکیبایی ساخته شده ،در آخرین مراحل فنی است و تا چند روز دیگرآماده پخش می شود.

جمشید شاه محمدی از تهیه کنندگان مستند "ساکن صحرای سکوت"که در مورد زندگی و دوران کاری خسرو شکیبایی ساخته شده است،در مورد آخرین وضعیت این پروژه مستند گفت:هم اکنون این مستند در حال تدوین توسط امین عابدی است و تا اواخر آبان نسخه نهایی آن آماده می شود.

ژاله علو،مهرانه مهین ترابی،نیکی کریمی،مهرداد صدیقیان،رامبدجوان،صدرالدین حجازی،بیژن بیرنگ،مهدی صباغ زاده،مجید جوانمرد،کیومرث پور احمدو اصغر همت از جمله هنرمندانی هستند که در این مستند جلوی دوربین رفته اند.

 


پس چرا "شب" اکران نمی شود؟ 

  

  

 

 وقتی نام تلویزیون به عنوان تهیه کننده یک محصول سینمایی مطرح می شود ،ترس وجودمان را برمی دارد که مبادا وضعیت مالی خوب صدا و سیما باعث شوداکران آن جدی گرفته نشود.تجربه های قبلی نشان داده صدا و سیمایی ها یا قید محصولات خود را می زنند ویا برای آن سنگ تمام می گذارند! "شب"ساخته رسول صدر عاملی یکی از بهترین فیلم های جشنواره سال گذشته بود که امین حیایی با آن سیمرغ بلورین به دست آورد اما خیلی ها اعتقاد دارنددر آن خسرو شکیبایی و عزت ا...انتظامی بازی های بهتری انجام داده اند. 

این فیلم مورد توجه جشنواره های بین المللی هم قرار گرفته و همین چند روزپیش جایزه بهترین فیلم جشنواره مذاهب را در کشور ایتالیا به دست آورده است اما هنوز از زمان اکران آن خبری منتشر نشده است.

این در حالی است که تا برگزاری جشنواره فجر کمتر از سه ماه زمان باقی است.امیدواریم "شب" قربانی سیاست های صدا و سیما نشود و اکران پر شکوهی داشته باشد.حیف است با این مضمون خوب و بازی های مثلث اصلی فیلم ،کم توجهی شود 

 

 

 

نظرات 13 + ارسال نظر
حاشیه نشین سه‌شنبه 28 آبان 1387 ساعت 07:28 ب.ظ http://hashiehneshin.blogfa.com

هستم اگر میروم
گر نروم نیستم...

خوب و جدی و شایسته،داری کار می کنی

خسته نباشی بانو

دست مریزاد

سلام

سلامت باشی دوست عزیزم
متشکرم
در پناه حق /یاعلی

شروین سه‌شنبه 28 آبان 1387 ساعت 07:39 ب.ظ

مطلب دوم رو خودت نوشتی یا از جایی نقل کردی؟
من شب رو تو سینما تک دیدم. امیدوارم زودتر اکران بشه...

سلام
نه، شروین جان از جایی خوندم...
من که برای دیدنش خیلی مشتاقم.
...
یاعلی

امین پنج‌شنبه 30 آبان 1387 ساعت 12:13 ق.ظ http://www.aminbti.blogfa.com

اگر دردم یکی بود...
چه باید بکنیم نمیدانم واقعا!؟

سلام
بغض های کال من چرا چنین؟
گریه ای لال من چرا چنین؟
دل مجال پایمال درد بود
تنگ بود مجال من چرا چنین؟
...
یاعلی

امید پنج‌شنبه 30 آبان 1387 ساعت 10:25 ق.ظ http://hoode.blogfa.com

من هم منتظر مستندم هم منتظر ب
خدا کنه زود تر اماده بشه
ممنون که خبرم کردی

سلام
به امید خدا ...
خواهش میکنم
یا علی

سلام ممنون که خبرم کردی

امیدوارم شب هم اکران بشه ان شاا...

سلامت باشی یا علی

سلام
انشا ا...
ممنون / یا علی

سلام طیبه عزیز
خیلی خوشحال شدم که می خواهی همراه پاسداشت خاطره ی خسرو شکیبایی عزیز به ارائه خبرهای مربوط به آثار در انتظار نمایش او بپردازی. گمان کنم که پیشنهاد هاله عزیز بود و ممنونم از شما دوستداران خسرو ماندگار.
شب فیلم شریفی ست. آنقدرها البته گمان نمی کنم که گیشه داشته باشد و چقدر امور فرهنگی این روزهای دیار ما با آثار شرافت و مسائل معنوی( در تقابل با مادیت) مخالف و بیگانه است.
شب را احتمالا در فصل اسفند اکران می کنند. بعد از جشنواره.
....
از فایلی هم که در یادداشت قبلی هدیه دادی ممنون. خیلی خیلی خوب بود. هیچستانی هم اگر باشد، خسرو شکیبایی آن را پر کرده است با روح متراکمش.
شب جمعه است برای شادی روح عزیزش صلوات

سلام
درسته پیشنهاد هاله ی عزیز بود و ممنونشم چون به نظرم وظیفه ی من بود که هاله جان یاد آوری کردند ومنم انجام وظیفه.
من که خیلی دلم می خود هر چی زود تر ببینم...
خواهش می کنم ...خودم از دیدنش لذت بردم
می دونی من موندم خدا چه قدر این عمو خسروی ما رو دوست داره همواره داره تو هر چیزی این علاقه ی بی انتها بهم ثابت میشه...
یه چیز جالب بگم؟الان که ساعت نظرتون رو دیدم متوجه شدم
تو همون ساعتی که شما داشتی نظر می دادی و نوشتید که شب جمعه است برای شادی روح عزیزش صلوات...

، من تو همین زمان داشتم برای عمو خسرو فاتحه می خوندم
اللهم صل علی محمدوآل محمد
.
.
.
ممنون از حضورسبزت / یا علی

هاله جمعه 1 آذر 1387 ساعت 12:31 ب.ظ http://www.bazi-behdad.blogfa.com

سلام...مرسی! عالی بود...عالی!!!
هر چند که شنیدم شب فیلم چندان خوبی نیست اما دوست دارم فیلم اکران بشه و برم بازی بازیگراش رو ببینم!!!
طیبه جان واقعا ممنون...منت گذاشتی پیشنهادم رو قبول کردی!:)

سلام

خواهش می کنم...
اما من در مورد این که فیلم چندان خوبی نیست چیزی نشنیدم اما خیلی مشتاقم که ببینم ...
فکر می کنم شب فیلم خوبی باشه ...

هاله ی عزیز همین طور که به داداش مهدی گفتم شما بزرگواری کردید و ،وظیفه ی من و یاد آوری کردید و بنده هم انجام وظیفه و صد البته اطاعت امر ...
ممنونتم ...

در پناه خدا / یاعلی

ع . قاف جمعه 1 آذر 1387 ساعت 11:38 ب.ظ http://safir7.blogfa.com

آره راستی چرا ؛شب؛ اکران نمیشه؟ من ۹ ماهه که منتظرشم.

ممنون از حضورت عزیز.

سلام
به گفته داداش مهدی عزیز انشا ا...اسفند ماه اکران میشه .
خواهش می کنم...
یاعلی

مهدی شنبه 2 آذر 1387 ساعت 01:21 ق.ظ http://www.amoo-parviz.blogfa.com

بسم الله الر رحمن الر رحیم
الحمدالله رب العالمین...
...
برسد به روح بزرگش...
...........
سلام طیبه جان حرکتت جای تقدیر داره...
خوشحالم و بهت افتخار میکنم...
شب رو ندیدم تو جشنواره پارسال یعنی از ما بهترون دیدند و نوبت به ما نرسید!
هرکه دیده بود میگفت خوب نیست!
ولی شب برای خود من یک خاطره تکرار نشدنی است
فکرش را بکن...
استاد عزت الله انتظامی و خسروی خوبان در یک قاب...
بی صبرانه منتظرشم...
داداش مهدی راست میگه به احتمال زیاد شب اسفند ماه اکران میشه...
البته اگر کف فروش فیلم قبلیش پایین نیاد
ممنونم ازت
زیر سایه مولا علی
شاد باشی
یا علی...

سلام
ممنونم ، شما بزرگوارید...
چرا از این فیلم بد میگن؟!!!
ولی برای من این یک فیلم ارزشمنده ...
راستش من از حکم هم چیز زیادی دستگیرم نشد ولی از بازی ها لذت بردم،مخصوصا نقش حد میثاق ...
به هر حال هر کس یه سلیقه ای داره دیگه ،خدا رو چه دیدی شاید ما خوشمون اومد...ها؟
ممنون از لطف و حضورت
امیدوارم شما هم زیر سایه ی حضرت امیر(ع) زندگی شاد،باعزت و سعادتمندی داشته باشید...
در پناه خدای بی همتا / یاعلی

بهاره دوشنبه 4 آذر 1387 ساعت 11:35 ق.ظ http://omidenaomidiha.blogfa.com

طیبه عزیزم سلام
مثل همیشه ساده و پر معنی بود ‌و می دونی که خیلی سخته بدون درگیر بازی با کلمات شدن به این زیبایی نوشت .... افتخار می کنم که دوستی مثل تو دارم و خوشحالم که به عشق و عقیده ات اینقدر وفاداری و با نگاه تیزبینانه ات همه چیز رو در موردش دنبال می کنی.... می دونم که عمو خسروت هم بهت افتخار می کنه و ازت ممنونه... مواظب خودت باش
یا علی

سلام
بهاره ی عزیز بااین که می دونم سرت شلوغه ولی لطف می کنی و به این کلبه ی دلتگی سر می زنی...واقعا ممنونم.

وااای چه قدر ذوقیدم وقتی گفتی عمو خسروت هم بهت افتخار می کنه...
البته من که کاری نمی کنم...
به حکم دل و بر حسب وظیفه می نویسم...
امیدوارم این صلوات های اول و آخر برسه به روح بزرگ عمو خسرو.
بازم ممنونتم...
در پناه یگانه بی همتا / یا علی...

رها دوشنبه 4 آذر 1387 ساعت 02:02 ب.ظ http://http://mozhgan-raha.blogfa.com/

سلام.دل منم خیلی واسه خسرو تنگ شده.صداش هنوز تو گوشمه.بازیش رو خیلی دوست داشتم.هنوزم باورم نمی شه که رفته دیگه نیست.

سلام
ای دردت به جان بی قراره پر گریه ام...
.
.
.
سبز سبز بود ریشه داشت
در زمستان هم بهار بود
شور و عشق وشادی اش را
از خدایش هدیه داشت
هر که هست و هر که باشدچشمه ای پاک و زلاله...


ببین مژگان جان همون بهتر که باور نکنی آخه درست نیست آدم چیزی که حقیقت نداره رو باور کنه...عمو خسرو هست،رفته اما این رفتن نبودن نیست عزیز...
ممنون از حضور ولینکت...از آشنایی با دوستی مثل شما خوشحالم...
در پناه خدا / یاعلی

ناشنس یکشنبه 28 تیر 1388 ساعت 12:22 ق.ظ http://nashens.com

ترانه ای برای ترانه می سازم

واه !!!!!!

هامون دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 02:46 ب.ظ

salam khobi aziz az inke in sayto mibinam khohshalam omid varam hamishe yado khaterash to delha zendeh bashe fekr nemikonam kesi betone eradate mano bedone nesbat be amo khosro khoshhal misha email bezani

سلام.
میفهمم چی میگی ... هر کسی یه ارادت و علاقه ی خاصی داره که با ارادت و علاقه ی دیگران تفاوت داره و قابل مقایسه نیست...
متاسفانه ایمیل بنده مشکل داره و فعلا نمیتونم
اما اگه مشکلش حل شه ،حتماً.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد