« برسد به دست یک خسرو»

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

« برسد به دست یک خسرو»

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

خنده ی تلخ!

به نام خدا


  

 

این روزا که به زندگی جدیدت فکر می کنم ،به آرامشی که بهش رسیدی ،خیلی خوشحال میشم. 

خنده ی تلخ تا حالا دیدی عمو؟ 

این روزها به یادت تلخ می خندم... 

از همون خنده هایی که با نشون دادن پشت صحنه "شب" تو شبی که صبحش می خواستن جسم پاکت و به خاک بسپارن ،به لب مردم نشوندی...


اون شب وقتی کیک و زدی به صورت رسول صدر عاملی نمی دونستم بخندم یا گریه کنم...بغض نفس گیری چنگ زده بود به گلوم...، خندیدم اما تلخ تر از همه ی گریه های عمرم...وچند ثانیه نگذشت که بغضم ترکید...


 خنده های این روزامم از جنس همون خنده هاست... 

   

  

 

این روزا همه جا حرف جشنواره است ،میگن:خسرو شکیبایی با حیران تو جشنواره حضور داره.... 

میگن: کاش خودش بود... 

چه زود رفت ،جاش خالیه... 

 

جات خالیه ؟ یعنی نمی خوای باشی؟؟! مگه میشه نباشی؟!! امسال راحت تر از همه ی سالها می تونی بری ... 

حالا یه عده نمی بیننت دلیل نبودنت که نیست ،نه؟ 

یادته با صدای خاص و سوت دارت تیزر جشنواره رو گفته بودی؟...مین جشـــنواره فجججججر 

...   

جای من خالی است  (با تشکر از سهند عزیز)

 

 

 

عمو چی فکر میکنی... فکر میکنی گذر زمان باعث سرد شدن داغ دوریت میشه؟؟ 

نمی دونم ،شاید برای بعضی ها زمان کار خودش و کرده باشه...


اما این گذر زمان برای خیلی ها کوچیکترین تاثیری هم نداشت...


صد ونود و هشت روز اصلاً کم نیست عمو... اما این زمان هیچ تاثیری نداشت،حواست به ماست دیگه نه؟ می بینی قدرت زمان انقدرا هم که میگن زیاد نیست.



راستی ،وقتی این جا بودی از رفتن ودوری کسی به اندازه من،نه....من نه،ما(من که تنها نیستم)به اندازه ما داغون شده بودی عمو؟؟ 

 



ما ماهی های اوزون برون 


محکوم به ماهی تابه ی واقعیتیم

...

نظرات 24 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 08:54 ق.ظ

تو اکنون کجایی پارهء دیگر من؟آیا در سکوت شب بیداری؟
پس بگذار نسیم روح بخش؛ تپش قلب و مهر وجودم را بر تو رساند.
آیا در رویاهایت چهره ام را نوازش میکنی؟تصویری که دیگر از آن من نیست. چرا که غم بر سیمای شاد گذشته ام سایه افکنده است.
کجایی ای ستاره درخشان من؟که تاریکی؛ زندگانی ام را فرا گرفته و غم وجودم را آکنده کرده است.
...
برآسمان لبخندی روانه کن تا به من رساند و جانم بخشد! عطر خویش در هوا بیاگن تا توانم بخشد.
کجایی ای محبوبم؟
آه...که عشق چه بزرگ است!
و من چه کوچک!

(قطعه ای از جبران خلیل جبران تقدیم به روح مهربان خسرو عزیز)
سلام طیبه جان.ممنون از دل نوشته های همیشه زیبایت.کلیپ نکوداشت در جشنواره خیلی قشنگ بود.دیدی؟

خیلی زیبا بود خیلی...
سلام بر شما
من راستش متوجه منظورتون نشدم،کدوم کلیپ؟
برای چند روز پیش و می فرمایید ؟نه متاسفانه،یک کمش و از تله ویزیون دیدم اما کاملش و نه...

سهند دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 09:04 ق.ظ

بازم سلام.ببخش فراموش کردم اسمم رو بنویسم.آخه...وقتی خسرو باشه این من دیگه من نیست.یعنی من خودم نیستم...اصلا یادم میره منم هستم...

خواهش میکنم ...
...
زنده باشید.

شروین سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 04:28 ق.ظ http://87-04-28.blogsky.com/

منم اون کلیپ رو ندیدم که سهند گفته. کِی داد؟
به هر حال، حالم از هر چی جشنواره و بازیگر و کوفت و زهرماره به هم می‌خوره! فکر کنم خل شده م.

ضمنا: عجب تله پاتی یی!!

یکشنبه ساعت هفت و خورده ای ،شبکه دو ، آخرای کلیپ بود یا فقط همون قدر نشون دادن و نمی دونم...

خل؟اگه اسمش خلی باشه که خیلی ها این روزها خل شدن...

...

Fazel سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 09:24 ق.ظ

Arghavaan...in che raazist ke har baar Bahaar...ba azaye dele maa miayad...va zamin har saal az khoone parastooha rangin ast...

صورت نقل و خبر دارد،ولی بر تن
تیغِ زهر آغشته پوشد،نیشتر پیچد

رشته ی رنج است جا دارد اگر دردش
بیشتر در زخم های ریشتر پیچد...

سهند سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 10:26 ق.ظ

سلام.منم دچار همین دل بهم خوردگیم که شروین میگه.خواستین خل ها رو لیست بگیرین ما هم هستیم...
کلیپ رو همون یکشنبه ساعت هفت و خورده ای داد.خیلی قشنگ بود...جاتون خالی.هر چی می گردم جایی نگذاشتن برا دانلود؟!!

سلام
خیلی ها دچار این حال هستن و خودم استثناء نیستم...
امیدوارم که بشه پیداش کرد.

سلام طیبه عزیز
این جزو اولین حضورهایم بعد از آن طوفانی که می دانی در وبلاگ همسایه هاست و چه خوب که از وبلاگ شکیبایی ها باشد و تو.
از همراهی ات ممنون و از یادداشت هایی که می نویسی.
...
راست می گویی. امسال سخت است. نبودن تصویری شکیبایی که حالا انگار جست زده و نشسته پشت پلک هایمان و روبروی دل است و در منظر نگاه نیست، سخت است.
نیستنی در عین بودن.
وای که این انشگت اشارت که وقتی رو به آسمانش می گیرد( می دانی طیبه! قسم می خورم که آسمان او با آسمان تمام هنرمندان فرق می کند. اصلاً او متعلق به آنجا بود. چه کسی در سینمای ایران - من که آمار نگرفته ام، اما حتی جهان- وجود دارد که مثل او این همه شاعرانگی داشته باشد!؟... کیست که اینهمه عکس های قشنگ داشته باشد!؟)
همین چند دقیقه پیش برای وبلاگ زل زدن به یک جای خالی در مورد برنامه ای که از سیما پخش شد ، چیزی نوشتم... گفتم حتماً برای تو هم خواندنی ست:
آدم وقتی این ها و شماها را می بیند ذوق می کند که هنوز مهربانی هست... هنوز مهربانی ها نمی گذارد که خسروی خوب ما که هر روز که از رفتنش می گذرد عزیزتر هم می شود فراموش نشود
متاسفم که ندیدن تله ویزیون باعث می شود که چنین برنامه هایی را از دست بدهم. عزیزی پیامک داد که مهدی بچسب به سمت مشرق تله ویزیون... گفتم چرا؟ گفت که دارد با همسر شکیبای شکیبایی صحبت می کنند... گفتم لعنت به جشنواره ای که ایستادن در صف های بی شکیبایی اش، صبوری می خواهد و دوری از خانه.
دور ماندم و تصویر رفت
خوش به حال چشمانت!

سلام داداشم
خیلی خوشحالم که تمام شد آن طوفان...
خواهش...
...

شما انقدر زیبا بیان می کنید که کلمه های من خشک میشند...
بهتره دیگه چیزی نگم چون کلمات شما حلاوت و شیرینی خاصی داره که جایی برای حرفای ... من نیست.


دل خراب من دگر خراب تر نمی شود
که خنجر غمت از این خرابتر نمی زند

شروین سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 07:53 ب.ظ

ممنونیت از ماست!
راستی این عکسا رو از کجا گیر میاری؟ ;)

شرمنده ام نکنید تو رو به خدا...

والله من عکسایی رو که دارم رو از توی سایت ها وب ها جمع شون کردم...
از معروفترین خبرگزاری ها گرفته تا وب های ناآشنا ...

مهتا سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 10:46 ب.ظ http://otobuseshab.blogfa.com/

سلام طیبه جان
مرسی از کامنت های قشنگی که برام میذاری دوست خوبم
راستی کامنت آخری پست قبلیت ماله من بود،یادم رفت اسمم رو بنویسم!شرمنده!

سلام مهتای عزیز
وظیفه است...
دشمنت شرمنده ؛خواهش میکنم.
ممنونم از حضورت.

سهند دوشنبه 21 بهمن 1387 ساعت 08:22 ق.ظ

سلام
قصه شیخ عزالدین هم که تموم شد...
کپسولهای اکسیژنی که شکیبایی بعد از خودش برامون گذاشته بود دارن یکی یکی به انتها می رسند...
حالا...خدایا.خدایا...؟؟؟؟؟

سلام
آره...
چه زود ...
تازه دیروز به یه عزیزی گفتم از دست نده بازی عمو رو تو شیخ بهایی ...
دیشب با کلی ذوق نشستم که عمو رو ببینم که دیدم واااای تمام...

فقط چند تای دیگه مونده ...
وبعدش همش خاطرات ......

رها دوشنبه 21 بهمن 1387 ساعت 12:28 ب.ظ http://http://mozhgan-raha.blogfa.com/

سلام طیبه جان.آخرین مطلبت خیلی زیبا بود.خوشحالم که از شعرم خوشت آمد.سبز باشی.

سلام مژگان عزیز
...
تو شعرات حس موج میزنه و من از خوندشون واقعاْ لذت میبرم...
زنده باشی

مریم چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 01:08 ق.ظ

سلام طیبه جان. باورم نمی شه. امروز اتفاقی وبلاگتو دیدم. از اینکه دیدم کسی هست که هنوز این طور به یاد شکیبایی عزیز باشه یه جور حس همدلی پیدا کردم. منم هنوز مدام هر روز به فکرشم. هنوز هم باور رفتنش و نبودنش خیلی برام سخته. حتی یه جاهای دلم می خواد فریاد بکشم و به همه بگم که اون دیگه نیست. نمی دونم چرا احساس می کنم که سال هاست که از نزدیک و خیلی خوب می شناسمش با اینکه هیچ وقت از نزدیک ندیده بودمش. از عکس های قشنگتم ممنون.

سلام
خدا رو شکر میکنم که هر چند وقت یه بار بعضی از عاشقای عمو خسرو دلشون اینجا رو پیدا میکنه...
منم این احساس نزدیکی چندین و چند ساله رو دارم و برام هم عجیبه هم عجیب نیست...
بنده هم ایشون هیچ وقت از نزدیک ندیدم،اون با دلش به دل ما راه پیدا کرد ولی بالاخره یه روز از نزدیک هم می بینیمش...
ممنونم از حضورت عزیز...

شروین پنج‌شنبه 24 بهمن 1387 ساعت 12:15 ب.ظ

لینک دانلود رو برات گذاشتم
راستی امشب کانال ۳ یک بار برای همیشه رو میده

ممنونم برای هر دوتا ممنونم...
تا الان که هر چی تلاش میکنم دانلود نمیشه....
هر چی کد تاییدش و می زنم باز یه کد دیگه میده...گیر آورده من و ،هی پشت هم کد میده!!!!
شما تونستی دانلودش کنید؟
http://downloads.ziddu.com/downloadfile/3477472/shakibaie12345.wmv.html
اینه دیگه؟ دانلود نمیشه....

سلام طیبه خانم عزیز
ممنون که در نبودم از ما یاد کردی خدا رو شکر خوشبختانه کمی سرم خلوت شده
بعد از مدت ها اپم ومنتظر حضور شما.

راست گفتی گذرزمان باعث سرد شدن داغ دوری اش نمیشود
و خوشحالم که شهاب حسینی عزیز هنگام گرفتن سیمرغ از عمو خسرو با کمی بغض یاد کرد.
دیروز هم یکبار برای همیشه را برای دومین بار دیدم
البته این دفعه فقط به خاطر عمو خسرو با اون لکنت زبان محشرش.
یا علی

سلام شاهین جان
خواهش،وظیفه بود...خوشحالم که سرت خلوت شده.
چشم ،خدمت می رسم.
...
ولی من اولین بارم بود که دیدم،انقدر عکسای این فیلم و دیده بودم که همه جای فیلم برام آشنا بود...
یاعلی

شهرزاد دوشنبه 28 بهمن 1387 ساعت 07:52 ب.ظ http://http:/www.dariushmehrjuii.blogfa.com

سلام طیبه عزیز
اختیار دارید
باور می کنید چقدر از کامنتتان خوشحال شدم؟
واقعا ازت ممنونم
می دونم که وقت نمی کنی
هروقت سرت خلوت بود منتظرتم
درضمن چقدر جالب ...
ما هم هفته بعد طبق یک عادت قدیمی مادربزرگم حلیم داره هرسال
برای همه شما دعا می کنم
تابعد...

سلام
خوشحالم که باعث خوشحالیتون شدم...
خواهش....
بالاخره خدمت رسیدم...
برای تاخیرم ببخش
تشکر عزیز
در پناه حق

ایمان هنر سه‌شنبه 29 بهمن 1387 ساعت 07:25 ب.ظ http://imanhonar.co

با سلام لینک زیر لینک درخواستی شما بابت کلیپ خسرو شکیبایی است.

خدانگهدار....

http://www.imanhonar.com/cat-15.aspx

متشکرم
لطف کردید...

مهتا جمعه 2 اسفند 1387 ساعت 02:28 ب.ظ http://otobuseshab.blogfa.com/

ممنونم عزیزم...{گل}

قربانت...

لیلا جمعه 2 اسفند 1387 ساعت 02:53 ب.ظ

نوشته ات عالی بود.منم عاشق شکیبایی هستم .از اینکه وبلاگت رو پیدا کردم خیلی خوشحالم....

قربانه لطفت...
به خدا که منم خیلی خوشحال میشم که دوستدارای عمو میان اینجا...
پاینده باشی

شروین جمعه 2 اسفند 1387 ساعت 08:31 ب.ظ

امشب ساعت ۱۱ کانال ۳: جست و جو در جزیره

لعنت به این ای دی اس ال که بازی در میاره و هرچند وقت یه بار قطع میشه...
کامنت و امروز دیدم
و...

رها چهارشنبه 7 اسفند 1387 ساعت 11:40 ب.ظ http://http://mozhgan-raha.blogfa.com/

سلام طیبه جان.با شعری به روزم.

سلام... حتماً خدمت می رسم.

رهام رها شنبه 10 اسفند 1387 ساعت 12:53 ب.ظ

نازنینی بود خسروی کبیر
دوستش داشتم دارم خواهم...
مثه حسین پناهی وقتی رفت....

مرسی

...
چه اتفاقی درون یه آدم میافته که انقدر برای همه تاثیر گذار و دوست داشتنی میشه...؟
چه روح بزرگی می خواد...
عمو خسرو امثال ایشون تو زمان جاری اند...

آخ حسین پناهی نازنین ...
خیلی غریب رفت ،تله ویزیون مثل همیشه هیچ حرکتی از خودش نشون نداد...
اما حسین پناهی به این چیزا نیاز نداشت و نداره.... هنوز که هنوزه فراموش نشده و همه دوستش دارند ....
من خودم عاشق دکلمه هاشونم با اون حس بی نظیرش...
حیف که دیگه سادگی حسین پناهی نداره...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اسفند 1387 ساعت 03:38 ق.ظ

salam
mikhastam harfe delamo begam hala khoshhalam ke toro peyda kardam
hatman bekhoon
man oroopa zendegi mikonam dokhtaram va 18salame
mese to ashegham divoonam ,hala ke minvisam gerye mikonam,vase amoo khosroye golam migam ey kash mishod ke man joonamo behesh hedye midadam.fek mikardam in faghat manam ke hichvaght hata yek saa'tam nemitoonam faramooshesh konam
az oonja shoroo shod ke man rafte boodam soed tabestoon safar.to internet khoondam ke amoo khosro parkeshide,ta yek hafte dozdaki to jam gerye mikardam shaba dahali ke dorebaram sholoogh boodo hishki az dele man khabar nadasht
shayad bavar nakoni vali be joone aziztarinkasam ta behal yesa'tam nashode ke az yadesh bebaram,hamash narahatam az inke hame az yadesh bordan,hala doroste ke morde vali man harrooz miram montazerem bebinam ke filmaye jadidesh oomade ro internet,taghriban mahi 5 bar esmesho to internet search mikonam aksasho negah mikona albate aksasho jamavari kardam video azash daram hame chi toam age khasti behet midam,
har shab be oon fek mikonam vali man to ghorbatam bekhoda enghad baram sakhte ke delam dare mitereke,
sare kelas enghad havasam pishe darasm nabood ke eftezah tarin nomreye omramo gereftam
faghat hasrate ye chiz mano azabam mide,in ke hichvaght nadidameshoon va nakhaham did,vaghean nemidoonam chera intorbeheshoon alaghe daram.az hameye honarpishehaye irani nefrat peyda kardam.az cinemaye iran bizaram
dige zendegio ziad doost nadaram.bazi vaghta bekhodam migam ke divoonam.ki mese mane vali hala ehsas mikonam toam mese mani.akse zano bachasho negah mikona vali age biam iran hatman sare khak miram va age shod miram khanoomeshoono mibinam.bekhoda enghad halate ajibi behm dast dade ke az hesadat doost daram hameye honarpishehaye maskhare va mese golzar masalan bemiran;migam chera amoo khosroye man raftesh .akhe chera enghad zood .
alan inja 12.42 shabe.dobare delam gerefte bood search kardam site shomaro peyda kardam.bavar konid avalin kesi hastid ke midoonid man alan ina to delam migzare .nemidoona az khoda chi bekham va che komaki begiram chon hichvaght zende nemishe.faghat tanha omidam ine ke beram sare khakeshoon balkam delam aroom begire ya shayad badtar shod.filmasho hame download kardam va z on moghe tahala 20 bar didam.asheghe moradbeygam ba'd salade fasl kaghaze bikhat va ba'd yek bar baraye hamishe.khoshhalam ke shoma be fekreshi mese man va vasashoon web zadid manam to in fekr boodam ka vasashoon website bezanam vali didam moshkele.harja miram harja hastam to khoshiham to arooosi to lahzeye sal tahvile inja har moghe ke to begi fekro zehnam pishehse .faghat hey migam khodaya ye kari kon ke faramoosh kona hey nemishe.sare harma mish maram ke cheghad gozashte hala shodim 8mah va bishtar mitarsam chon migam harchi zaman bishtar migzare bishtar az yad mire.emrooz miri comediane rashtiam raft khoda biamorzaesh
az chehrash khosham miad ehsas mikonam mehraboon boode
faghat sad afsoos ke nadidameshoon va natoonestam bebinam ki hastan
midooni on shab ke pesaresh jayezasho gereeft kheyli khshhal shodam vali az ye taraf narahat chon hame morde parastan
on moghe ke bayad midadan nadadan
khob dige mozahemetoon nemisham hatman javabamo bedid chon man esmetoonam nemidoonam aslan nemidoonam chand saletoonam hast faghat yedetoon nare montazeram.
doost dashtam bahatoon ashna sham ageam aksi chi az amoo khosro khasti man document ziad jamavari kardam azashoon
khoob shod yeki peyda shod damorede amoo khosro baham sohbat kone
pas felan khodahafez
ye emaile digeam daram
perspolis_11@hotmail.com

سلام عزیزه همدرد
اسمت و ننوشتی ولی احتمالاً باید کیمیا باشه نه؟
من که اسمم و نوشتم...طیبه ام و هم سن خودت...
الان حال غریبی دارم بعد خوندن حرفات ... بذار یک کم آروم شم بعدش برات می نویسم ...
حرفام و به همین ایمیلت می فرستم...( کیمیا)
زنده باشی عزیز
خدانگهدارت باشه...

سهند چهارشنبه 14 اسفند 1387 ساعت 09:11 ق.ظ

کی رفته ای ز دل که تمنا کنم تو را ...
کیمیای عزیز تو تنها نیستی.این غم موزون در دل خیلی های دیگه هم در تپشه.ولی فرق ما با شما اینه که ما دلمون نمی خواد فراموشش کنیم و چنین چیزی از خدا نمی خواهیم...
به جمع آشنایان خوش آمدی.

بدون شرح...

رویای خیس چهارشنبه 21 اسفند 1387 ساعت 11:44 ق.ظ http://www.booybaroon.blogfa.com

خیلی با احساس نوشتی دختر...

به بهانه خسرو کلی اشک ریختیم

امیدوارم بتونی با خودتو عموت کنار بیای

...
طهارت چشماتون مبارک...

راهیه که باید طی شه ،چشم به هم بزنیم میگذره...

گذر سریع زمان بیشتر از همه ی عمرم به چشمم اومده...
راهی نمونده تا...

رها دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 12:33 ق.ظ http://http://raha-m83.blogfa.com/

درود.به روزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد