« برسد به دست یک خسرو»

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

« برسد به دست یک خسرو»

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

خجالت!

 "بسم الله الرحمن الرحیم"

   

 

عمو خسرو ِ من سلام 

  

من هر چی بگم چه خبر؟ شما که چیزی نمیگی از اون ور  ،پس منم نمیگم!  

 

عمو چند هفته است نمی دونم چه م شده؟ 

نمیدونم چرا   

اما گاهی از نگاهت خجالت می کشم...!     

 

  

 

وقتی میرم سراغ کتابام و چشمم به عکست میافته...  

نمیدونم ،... انگار داری دعوام میکنی 

...     

 

میگی :هُشه! چته؟! معلومه داری چه کار میکنی دختر!؟  

منم دلم هُری میریزه! از ترسم سریع در میرم که دعوام نکنی!  

   

عمو من می ترسم ،خیلی هم می ترسم...  

از این مثل بزرگ ها شدنا ! در گیر روزمرگی شدنا و...     

عمو من نمی خوام درگیر روزمرگی شم ،اما بوی روزمرگی رو حس میکنم،می ترسم... 

 

عمو جون دعا کن بتونم خودم و نجات بدم ....این جور بودن و دوست ندارم 

 

همیشه حرف آبجی بهاره ام در مورد دکتر شریعتی تو ذهنمه ... 

   

واااای ! من نمیخوام از دستت بدم عمو  

                                                                        

                 

عمو قول بده همیشه عمو خسرو ِ خودم بمونی! ،  

هر چند مدتی ه...  

قبول،قبول... 

مقصر خودمم اما درستش میکنم.   

 

همه چی رو. 

 

                                   

   

خیلی دلتنگتم اما ... 

  

اما خجالت می کشم

حق با شماست عمو خسرو ...

 

خودمم فکر نمی کردم به این سادگی در گیر هیچ و پوچ این دنیا شم ... 

 

قول میدم عمو قول میدم ،از همین الان.  

 

 

عمل به قولم خجالتم و کم میکنه اما دلتنگی ام و هیچی نمی تونه ... 

 

 


 

ببین چگونه  غمت پشت من شکست،ببین 

غــروب وار،طلــوعم به خــون نشست ،ببین 

 

بســان آدمک برفی از تــب خورشیــد 

ببین چه آب شده می روم زدست ببین 

 

من ِ آن حکایت شیرین،من ِ این روایت تلخ 

تو فکر میکنی این "من" همان من است؟ببین!  

.  

در این مقوله زبان سخن به عجز آمد 

نگاه کن به نگاهم هر آن چه هست، ببین 

...