« برسد به دست یک خسرو»

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

« برسد به دست یک خسرو»

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

به نام او که خسرو شکیبایی را آفرید و...

  

 

 این جا بوی بهار میاد ...

مردم مثل همیشه تو تکاپو هستند ...

بازار ها شلوغ تر از همیشه ...

سردی هوا داره کمتر میشه و مثل تمام سال ها ی خدا زمستون امسال هم داره میره و بهار !...

اونجا چطور؟!


میگم ،اونجا هم... !      
نمیدونم...

یعنی عجیبه ،فکر کن اونجا هم سال تحویل داشته باشین!
و عید و به هم تبریک بگید!....


هیچ بعید نیست!، کی میدونه اون جا چه خبره؟!

شاید...


این دنیا با همه ی سختی هاشه که شیرینه...
اون جا که سختی نیست ...!

چه جوری؟!
یعنی هیچ مشکلی ندارید!؟...
هیچ غم و غصه ای؟

یعنی اون جا دیگه مردمش دم عید خونه تکونی ندارن!؟
شعار نمیدن که باید! دلامون و خونه تکونی کنیم؟...
فکر میکنی ماهی قرمزای اون جا هم وسطای عید بمیرن!؟ چه جوریه عمو خسرو؟
کاش می شد برامون تعریف کنی... 
 

 


وای عمو ...
میدونی به این حسی که دارم  
چی میگن!؟ها؟  
دلتنگی ....
آره،دلتنگی...  

دلتنگی رو که اون جا رفتی فراموش نکردی ها؟
چی دارم میگم!!!
دلتنگی دلتنگیه دیگه،این دنیا و اون دنیا نداره ...


می بینی ؟
می بینی چه قدر این دنیا  و حال و هواش غریبه
می بینی...  
با لبخند شروع میکنی ،با بغض ادامه میدی و با اشک....


نمیدونم اون جا چه خبره اما تو که میدونی این جا چه خبره...  

(ببخش که گاهی "تو!" خطابتون میکنم!...میدونید که بی نهایت دوستتون دارم و برام محترمید ،قصد بی احترامی ندارم... اما نمیدونم چرا با "تو" راحت تر ارتباط برقرار کردم...
اگه بودید من عمراً این طور خطابتون میکردم...
اما... نمیدونم...شاید دیگه نگم... ببخشید عمو خسرو...
میدونم که بزرگوار تر از فکر کوچیک من هستید و این جسارتم و می بخشید...)


تولدت هم که نزدیکه
باید جشن بگیریم؟  

خدایا...

ما هم میایم
مگه چه قدر می خوایم بمونیم؟!
امروز نشد ، فردا!...
به هر حال میایم دیگه ....
کی موند که ما بمونیم؟!!
امیدوارم وقتی اومدیم بتونیم ببینیمت....  
 


به رسم مایی که هنوز بسته ی این دنیاییم و همه چی از پنجره ی این دنیا نگاه میکنیم ...     

 

تولدت مبارک ... 


به امید دیدار.    

 


 

        

 


 

بی عمر زنده ام و این بس عجب مدار 

روز فراق را که نهد در شمار عمر 

 

نظرات 22 + ارسال نظر
سهند سه‌شنبه 27 اسفند 1387 ساعت 08:35 ق.ظ

سلام طیبه خانم گل
جدا" باید اعتراف کنم که: الحق سرکار عالی ید طولایی در درآوردن اشک ما داری ها! دست مریزاد بابا...
عکس هایی که گذاشتی، طراوت و شادابی زیباترین گل های بهاری رو دارند...نه! زیباترند.آخه کدوم گل به این شیرینی و قشنگی می خنده؟؟؟
از عید و سال تحویل و ... اون طرف نوشتی!
اونا که سال تحویل ندارن.آخه زمینی ندارن که هی بخواد دور خورشید بچرخه و خسته نشه!
نه خب جدا، اونها امروز و فردا و دیروز و حالا و بعدا"، ندارن. زمان براشون معنی نداره.
فکر کن اگه ما می تونستیم با سرعت نور حرکت کنیم، زمان برای ما هم معنی نداشت.حالا اگه با سرعت بیشتر از نور منتشر می شدیم چی؟!...
البته عید نمی دونم داشته باشن یا نه؟
حالا این دفعه که رفتم می پرسم! (;
...
ای خدایا شکرت!
دیگه بهار امسال...دیگه امسال مثل هر سال...
دیگه...
خسرو درد نداره.دیگه زجر نمی کشه.
شیرینی نقل عید؟!...دیگه به کامش زهر نیست.دیگه براش قدغن نیست...
و حالا دیگه...ما انقدر بی خبر نیستیم از اونهمه دردی که به تنهایی تحملش کرد و هیچ نگفت...

اره اینم میشه ...انگار من بدجور بسته ی این زمین ام! خیلی زمینی فکر کردم...


از صبح تا حالا دلم میخواد بشینم تنهایی هامون ببینم ،میخوام غرق لذت بشم ،نمیخوام امروز دیگه ناراحتش کنم...اگه بتونم...

هنوز نشد...

خیلی دلم براش تنگ شده...خیلی..خیلی...
...

بهاره سه‌شنبه 27 اسفند 1387 ساعت 09:00 ق.ظ http://havayemeykhaneh.blogfa.com

سلام آبجی گل و مهربون و عزیزم
مطلبت رو خوندم مثل همیشه با احساس و زیبا نوشته بودی مثل همیشه عشق به عمو خسرو در لابلای جملاتت موج می زد و مثل همیشه بوی دلتنگی می داد ... این دنیا زود می گذره مثل یه چشم به هم زدن و همه مون رهسپار سفر ابدی می شیم فقط ای کاش بریم همون جایی که عمو و آدمایی مثل اون هستن (‌آمین !!!)‌ ... دوستت دارم و به خدا می سپارمت

مرسی بهارم
امیدوارم...
در پناه حق.

رویای خیس چهارشنبه 28 اسفند 1387 ساعت 05:05 ب.ظ http://www.booybaroon.blogfa.com

سلام دوست گلم:

وبلاگ رویــــــــــــــــــــــــای خیـــــــــــــس به روز شــــــــــــــــــــــد...!

اینم عیدی رویای خیس به شما دوستان عزیـــــــــــــــزززززززززززززززززززززززززززززززززززم:

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

بله! ممنون...

مهتا جمعه 30 اسفند 1387 ساعت 04:37 ب.ظ http://otobuseshab.blogfa.com

عیدت مبارک طیبه ی عزیزم
سال خوبی باشه برات..از اول تا آخر

همچنین مهتای عزیز...

آلفا جمعه 30 اسفند 1387 ساعت 07:48 ب.ظ http://alpharays.blogsky.com

سلام دوست...

دلم گرفته... نه بخاطر خوندن این متن... نه بخاطر به یاد آوردن عمو خسرو... که همیشه منو یاد دورانی میندازه که همه چیز برام شیرین بود.... به خاطر اینکه همه چیز یه دفعه سیاه شد......... نمی دونم چرا از واژه ی سیاه استفاده می کنم.. من همیشه این رنگ رو دوست داشتم... دلم از زندگی گرفته طیبه...

از شعار تنها بودن و تنها نبودن.... می گن جای اونایی که رفتن خیلی از ما بهتره... یه جا خونده بودم دنیای اونجا هم مثل همینجاست.. روح خوب داریم.. روح بد داریم.. حتی روح حسود و روح خسیس..!!!! دلم نمی خواد باورش کنم.... چون اینطوری دیگه به مرگ هم نمیشه امیدوار بود....

شعار بدم..؟! : این نوروز زیبا رو به تو و خانواده ی محترمت تبریک میگم و امیدوارم سال 88 سال خوبی برات باشه و...

سلام

این جور که بنده متوجه شدم این روزا خدا رو شکر اوضاع روبه راه تره...
امیدوارم دلتون خوش باشه.

نـــــــه!
منم دوست ندارم باور کنم...
دلم نمیخواد این حرف درست باشه!...

ایشالله روزای خوبی در انتظار هر دو تون باشه.

لیلا سه‌شنبه 4 فروردین 1388 ساعت 12:09 ق.ظ

سلام...
قشنگ بود...
خیلی قشنگ بود...
بازم بنویس.

...

شروین سه‌شنبه 4 فروردین 1388 ساعت 01:29 ب.ظ

ممنون از تبریکت. خیلی خوشحالم کردی...
-----
میدونی بیشتر از همه به عید و هفت‌سین کی فکر میکنم؟
پروین! بخصوص پسون فردا. یعنی هفتم.

قربانت ،وظیفه ام بود
حالا درست بود؟
----
یعنی امروز...
وقتی من!!! یه لحظه هم نتونستم از فکرش بیرون بیام ،دیگه اون بنده خدا...

چه قدر برای ایشون تحملش دردناکه...

رها پنج‌شنبه 6 فروردین 1388 ساعت 12:39 ب.ظ http://mozhgan-raha.blogfa.com/

سلام.سال نو مبارک.
فردا تولده عمو خسرو هست.اگه بود ۶۵ ساله می شد.فردا تولدشه.خدایا من تو دلم براش یه هدیه دارم.حالا که آن زمینی نیست حتما می تونم هدیه ام رو بهش بدم.سال روز تولد عمو خسرو مبارک.

عسل شنبه 8 فروردین 1388 ساعت 03:06 ب.ظ http://sazbaran.blogfa.com

به نام خدا
سلام بر طیبه ی عزیز
وای خدا منم خوشحالم که یکی مث خودم پیدا کردم....

خوندم ... چشام خیس شد....ولی نباید گریه کرد ...چون مرگ پایان کبوتر نیست....

مث خودمی.....

تولدت مباااارک عمو خسروی مهربون ما
عیدت مبارک

یا حق

سلام

...

در پناه حق

عسل یکشنبه 9 فروردین 1388 ساعت 02:32 ب.ظ http://sazbaran.blogfa.com

لینکت کردم عزیزم

پاشا یکشنبه 9 فروردین 1388 ساعت 05:27 ب.ظ http://pashapasha.blogfa.com

سلام
می تونم شما رو لینک کنم؟
من هم برای عمو خسرو دلتنگم
خیلی...

سلام
اختیار دارید آقا
...

سید آریا قریشی چهارشنبه 19 فروردین 1388 ساعت 09:43 ب.ظ http://ariaghoreishi.blogfa.com

خیلی خیلی خوشحالم که می بینم هنوز کسانی هستند که عشقشون به خسرو شکیبایی از جنس حرف و شعار و تعارف نیست. کسانی که متوجهند نبود خسرو شکیبایی، تنها نبود یک بازیگر نیست. بلکه فقدان یک سب و استیل بازیگریه. استیلی که از عمق وجود شکیبایی بلند می شد و هیچ کس نمی تونه اون رو به این شکل تکرار کنه. دستتون رو می بوسم و براتون آرزوی موفقیت می کنم.

نبود خسرو شکیبایی، تنها نبود یک بازیگر نیست...
و حتی خیلی فراتر از این فرمایشای شما .

متشکرم.

شاهین یک جوان چهارشنبه 19 فروردین 1388 ساعت 10:45 ب.ظ http://www.shahinzavi.blogsky.com/

سلام طیبه خانم
یاد عمو هیچوقت از دلمان نرفته و نمیرود انشاا...

عمو رو از خانه سبز دوسش داشتم تا اتوبوس شب

از اقای صباحی تا راننده دوست داشتنی اتوبوس شب

اگر بود عید برایمان عیدتر میشد

همیشه یادش در دلمان زنده است.بیژن بیرنگ میگفت
خسرو عاشق خدا بود عاشق حضرت علی بود.

یادش گرامی

سلام

آره همیشه...
ممنونم ازت.

امیررضا تجویدی سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 09:33 ب.ظ http://www.amir-tajvidi.persianblog.ir/

واقعا که جایش خالیست
به وب سینمایی من سر بزنید

پاشا پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1388 ساعت 09:51 ب.ظ http://pashapasha.blogfa.com

ســـــــــــــــــــــــــــــــــلام
بـــــــــــــــــــــــــــــــه روزم
وبلاگ عمو خــــسرو دوباره
راه اندازی شــــــــــــــــد...
حتما به وبلاگم برای آخرین
بار سر بزن و وبلاگ جدیــد
رو لینک کـــــــــــــــــــــــن.
ممنونم
[گل][گل][گل][گل][گل]

مهران دوشنبه 28 اردیبهشت 1388 ساعت 02:18 ق.ظ

سلام طیبه خانم
میشه لطف کنین بفرمائین شما از کدوم استان هسیتید؟
ممنون میشم.
مرسی.

شهرزاد دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 10:54 ب.ظ http://cinemae-iran20.blogfa.com

سلام
درباره دیروزم نوشتم.
دیروزی که درباره الی را دیدم.
خوشحال میشم بیای.

من همون شهرزادی ام که درباره مهرجویی وبلاگ دارم
تو وبلاگ جدیدم لینکت کردم
خوشحال میشم لینک کنی

امیررضا تجویدی پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 01:41 ب.ظ http://www.amir-tajvidi.persianblog.ir/

سلام طیبه عزیز
لینک شدید با افتخار

رها شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 01:22 ب.ظ http://http://www.mozhgan-raha.blogfa.com/

سلام.به روزم.

شهرزاد یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 03:35 ب.ظ http://http:/www.dariushmehrjuii.blogfa.com

امیررضا تجویدی سه‌شنبه 9 تیر 1388 ساعت 12:18 ب.ظ http://www.amir-tajvidi.persianblog.ir/

سلام طیبه عزیز
حتما مطلب جدیدم را بخوانید.آنهم تا انتها.
از دستتان می رود.
طولانی است اما به درد بخور!

سید رضا پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 06:00 ب.ظ http://srsreza.blogfa.com

سلام.ممنون از نوشته هات در مورد عمو خسرو.منم دلم براش تنگ شده.خدایا مددی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد